پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120168
مثلث پروين، هدايتي و عابديني براي تصاحب يک تيم/آيا پرسپوليس به اين 3 نفر مي‌رسد؟
تاریخ انتشار : 1393/10/22 20:02:56
نمایش : 1332
از علي پروين ،حسين هدايتي و امير عابديني براي خريد پرسپوليس نام برده مي شود که به نظر مي رسد با توجه به سوابقي اين سه نفر دارند بعيد به نظر مي رسد که آنها بتوانند پرسپوليس را به سرانجام برسانند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بحث خصوصي‌سازي فوتبال در اين دولت، نسبت به دولت‌هاي قبل بسيار جدي‌تر به نظر مي‌رسد،البته از شواهد و قرائن پيداست که وزارت ورزش قصد دارد هر طوري شده اين کار را عملي کند و سرخابي‌ها را واگذار کند.

اما آنچه در رسانه ها مطرح شده، نشان مي‌ دهد که افراد و شرکت هاي زيادي خواهان خريد سهام پرسپوليس هستند.

طبيعي بود که فراخوان فروش سهام پرسپوليس به صورت مزايده‌اي پاي خيلي‌ها را به اين ماجرا باز خواهد کرد علي پروين يکي از نخستين افرادي بودکه با حمايت پيشکسوتان براي خريد يا اجاره پرسپوليس راهي وزارت ورزش شد.

از علي پروين ،حسين هدايتي و امير عابديني براي خريد پرسپوليس نام برده مي شود که به نظر مي رسد با توجه به سوابقي اين سه نفر دارند بعيد به نظر مي رسد که آنها بتوانند پرسپوليس را به سرانجام برسانند.

 گفته مي شود پروين به عنوان يکي از اسطوره هاي باشگاه پرسپوليس پيشکسوتان اين باشگاه را دور هم جمع کرده تا دولت ۲۰درصد از سهام باشگاه را در اختيار او و پيشکسوتان قرار دهد.

علي پروين

 

مردي که سالها به عنوان مربي در تيم پرسپوليس کار کرد و حالا هم در چند دوره به عنوان مدير و سرپرست در تيم پرسپوليس کار کرد که چندان موفق نبوده است وحالا مي خواهد پرسپوليس را بخرد که بايد ديد آيا مي تواند با  سوابقي که دارد پرسپوليس را بخرد و آن را موفق کند يا خير.

 

حسين هدايتي

 

حسين هدايتي که با ورود به فوتبال و ورزش به شهرت رسيده، اين روزها در تلاش است تا به آرزوي ديرينه اش يعني تصاحب باشگاه پرسپوليس برسد. وي که در باشگاه‌داري ناکام بود و نتوانست راه به جايي ببرد، اينک مي خواهد پرسپوليس را با سرمايه ميليوني هواداران بخرد که اين موضوع موجب نگراني دلسوزان شده است.

 

  امير عابديني

 

امير عابديني مدير عاملي که شايد به واسطه حضورش در ده هاي 70 به بعد در اين تيم همه او را به عنوان مدير موفقي مي شناسند اما او هم به نظر مي رسد گزينه مناسبي براي خريد پرسپوليس نباشد،عابديني علاقه زيادي دارد پرسپوليس را بخرد ولي شايد با بر خي از سوابق و مشکلاتي که در راه خريد پرسپوليس  وجود دارد نتواند صاحب اين تيم شود.

البته شايد با توجه به نزديکي ايدئولوژيکي که بين عابديني و گروهش با دولت فعلي وجود دارد، او از شانس بيشتري براي حضور در پرسپوليس برخوردار باشد.

به هر حال با توجه به مشکلات ساختاري که در اقتصاد ايران و همچنين سوابق نه چندان مناسب خريدارن تيم هاي پايتخت وجود دارد به نظر مي رسد واگذاري باشگاه‌هاي فوتبال به بخش خصوصي نه تنها دردي را از فوتبال ايران دوا نمي‌کند، بلکه چه بسا ممکن است به مشکلات آن نيز بيافزايد.

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html